lördag 3 december 2011

Oflyt

Raj-raj på torsdag kväll ledde till endast 4 timmars sömn. Urbota trött på fredagen när mannen i förbifarten nämnde att han bjudit in middagsgäster till kvällen. Hjälp!
Detta innebar inställt backpass, utbytt mot ett frenetiskt städpass och ivrigt kockande i köket. Men kvällen var mycket trevlig. Somnade som en stock senare på kvällen och sov hela 10 timmar!!
Vaknade vid halvtio imorse och kände mig minst sagt vimmelkantig. Inget spinning- eller styrkepass med Lina tyvärr. Dagen är fylld av barnkalas och 40-årskalas, men någonstans däremellan ska jag försöka trycka in mitt backpass baske mig.

4 kommentarer:

  1. Låter som att vi lider av samma diagnos: sömnbrist! Jag kompenserade med att sova till 11:30 idag. Nu skogslöp m hund och gympass. Kommer du på 3-timmars den 10/12?

    SvaraRadera
  2. 3-timmars låter jäkligt maffigt, men oj så nöjd jag skulle vara efteråt... Jag ska fundera lite, återkommer i frågan:)

    SvaraRadera
  3. Det är klart att du ska komma! Det kommer bli grymt kul :) 3h bara springer iväg, sen är vi spinninghöga hela kvällen ;)

    SvaraRadera
  4. Ja, någon gång ska man väl utmana sig själv... Jag ringer och kollar lediga platser imorgon;)

    SvaraRadera