tisdag 6 december 2011

Vilodag

Det blir en vilodag idag, det känns skönt. Benen var ordentligt trötta igår när jag gick och lade mig men de känns faktiskt riktigt fräscha idag konstigt nog. Det måste ha skett en superåterhämtning under natten. Ikväll har dottern julfika med sin klass och eftersom jag är klassförälder ska jag vara där och fixa i ordning så vilodagen faller bra in i schemat.
Sen får vi se hur träningsveckan faller ut, coachen har skickat över ett nytt veckoschema med intervaller, distans och långpass.  Och jag har precis varit och hämtat sonen från skolan eftersom han klagar på ont i magen och illamående. Hmmm.... Bättre utgångsläge hade jag gärna haft, men å andra sidan ska man inte måla fan på väggen.
Jag ska vara frisk hela veckan, jag ska vara frisk hela veckan, jag ska vara frisk hela veckan, jag ska....

Det här får min kropp på vilodagen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar