måndag 5 december 2011

Måndagsspinning

Måndag kväll har blivit spinningkväll. Så också denna måndagskväll, spinning + core stod på schemat idag. Tyvärr vaknade jag med rejäl träningsvärk i vaderna som hängde med hela dagen ända tills jag klev på spinningcykeln. Kände mig inte riktigt motiverad på grund av det, men när jag väl satt på cykeln så gick tiden så fort. Ska däremot erkänna att jag inte orkade trycka på ikväll, det där lilla extra vridet på motstånds-knappen uteblev vid några tillfällen...
Efter spinningen  följde corepass som också gick så himla fort, var jobbigt men kul i vanlig ordning.

Nu på lördag väntar en 3-timmarsspinning på Inpuls. Jag funderar i mitt stilla sinne vad jag har gett mig in på, jag som tycker att en timme är precis lagom. Men som sagt, nu ska jag utmana mig så på lördag sitter jag på cykeln.

2 kommentarer:

  1. JAAA vad skoj att du blir med på lördag! :)
    Det är årets höjdpunkt! ;)

    Nu hoppas jag bara att jag blir frisk tills dess. Förkylningen har bara blivit värre, suck! Men nu kurerar jag mig och vilar! Så styrkepasset imorn får nog hållas lite öppet tyvärr! :(

    SvaraRadera
  2. Nej, nej, nej Lina! Nu måste du kurera dig så att du är frisk på lördag. För om du inte instruerar så kommer inte jag. Riven ingefära i färskpressad apelsinjuice tror jag stenhårt på! Krya på dig!!

    SvaraRadera