tisdag 20 december 2011

Nej, nej, nej!!

Gick hem från jobbet strax efter lunch idag. Mådde inget vidare.
Aha, tänker ni, hon tänker fejka en magsjuka för att slippa springa sitt lilla testlopp.
Men jag lovar å svär att så är inte fallet. Illa mår jag fortfarande, men än så länge har jag sluppit köra Gustavsbergsbussen.
Det cirkulerar magsjuka på jobbet, så det kommer väl inte som någon surprise direkt även om jag mer än gärna hade sluppit undan. Har jag tur så blir det inte mer än så här. Någon löpning blir det iallafall inte idag. Jag är lite sur och tycker även ganska synd om mig själv; mannen drog iväg på en runda nyss och här hemma ligger jag. Suck. Och inte nog med det; jag missade även Linas måndagsspinning igår. Dubbelsuck. Det blev någon missuppfattning, jag trodde hon hade tagit julledigt redan förra veckan...
Nu ska jag ska lägga mig hyfsat tidigt och vakna pigg och fräsch.
Så ser planen ut.

1 kommentar:

  1. Jag trodde också jag hade tagit julledigt, men fick rycka in och köra!

    Åh typiskt med magen! :( Hoppas det går över illa kvickt!

    Imorgon lyfter planet mot Smålandet!

    Vi ses i januari! :)
    Önskar er en riktigt God Jul!!

    SvaraRadera