lördag 10 december 2011

Energi!

Jag är full av energi! Trodde att dagens 3-timmars spinning skulle ta knäcken på mig, men tvärtom så känner jag mig så pigg, glad och sprallig! Jag och mannen har haft en riktigt rolig kväll där vi har shejkat loss i köket medans jag har bakat lussebullar. Mannen gjorde en ny spellista i Spotify och jag bjöd på riktiga disco-moves till barnens förtjusning.

Dagens spinning var inte så farligt jobbig som jag hade förväntat mig; ett "vanligt" pass med Lina är ju en riktig killer, men idag hade hon en vapendragare vid sin sida och de turades om att hålla i passet. Lina var bad cop och vapendragaren blev good cop och detta blev min räddning för då hann jag återhämta mig emellanåt!
De hade teman på sina omgångar; Så mycket bättre, filmmusik, Trackslistan från 2003, vilket land kommer artisten ifrån osv. Det var rätt kul och framför allt distraherande för negativa tankar!
Kroppen känns fräsch, lite trött i höftböjarmuskulaturen och framsida lår men inte mer än så.
Tusen TACK Lina och Rickard för en vansinnigt kul spinning-upplevelse! Jag längtar redan till nästa gång!

Jag är faktiskt lika glad som jag ser ut:)

Bad cop gjorde ett strålande jobb!
(sorry för vampyr-ögonen Lina)

Å här kommer vapendragaren Rickard.

Det var kändistätt; C-M och Annika!

Mannens svåger kom "ända" från Älvsbyn för att vara
med på 3-timmars!

Sushi-buffésuccé! Ett halleluja-moment efter cyklingen!
Sorry för usla bilder - men bättre än inga alls;)

Slutligen; låten som gått flest varv i köket ikväll!

1 kommentar:

  1. Bra kört! Visst är det en härlig känsla i kroppen efteråt?1

    SvaraRadera