tisdag 30 augusti 2011

Det är min turdag idag!

Long time no see. Det har varit träningstorka den senaste tiden. Har inte rört på kroppen sen fjällresan. Det har mest att göra med att jag har varit trött, har börjat jobba igen och omställningen från 8 veckors ledighet till att kliva upp kl 5,45 på morgnarna igen var ingen hit. Men nu är vi tillbaka i ekorrhjulet igen och jag känner en enorm lust till att röra på mig, så inget "ont" som inte har något gott med sig!
Ikväll blir det en löprunda, första på evigheters evighet. Ska köra ett lagom distanspass så att jag inte chockar kroppen, undrar om den överhuvudtaget kommer ihåg hur man tar ett löpsteg?
Annat är det med coach Mia som har fixat ett 24-timmarslopp på en 400-metersbana. Vad är hon gjord av kvinnan? Stolt är jag iallfall över henne!

En kulig grej som hände mig idag var att jag vann en Onepiece från Träningsglädje. När jag öppnade mailen fanns där ett mail från henne där hon deklarerade att jag var den lyckliga vinnaren. Hon tyckte nog synd om mig (eller kanske var det min man) när jag i min motivering förklarade att jag hasade runt här hemma i ett par urtvättade mjukisbrallor från H&M och därför ville chockera mannen med en ny mysoutfit... Mannen har haft mycket skoj åt mina brallor, men nu är det slut med det. Men sorry folks; ni kommer inte att få se mig på stan i den - it's only för hemmabruk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar