onsdag 25 januari 2012

Återhämtning

Vilodag från löpningen, allt enligt schemat. Men lusten att röra på kroppen var stark så när mannen deklarerade att han skulle åka och simma var jag och kidsen inte sena att haka på.
Packade raskt ihop alla simprytlar och styrde kosan mot Gammelstads badhus. 19,00 och knappt en själ i böljan den blå - hurra!
Vi delade simbanan med ett äldre par och gjorde snabbt upp att vi kunde husera på den vänstra sidan medan de tog den högra. Rätt bra fördelning för då slapp jag omkörningarna.
Det blev ett lugnt pass, 40 längder i sakta mak innan vi hoppade ner i bubbelpoolen. Härligt!
Nu hägrar sängen, imorgon är det jobb i 190. Jag hoppas att jag har kvar ork och motivation till löpning på kvällskvisten!

Avslutar med en av de bästa mixarna på Depeche Modes "Personal Jesus". Den fanns med på långpasset förra helgen och på tusingarna igår - mycket motiviationshöjande för min del!



Tyvärr en tråkig hemmasnickrad video till, men man får blunda och njuta istället! Eller kanske dra ett varv med dammsugaren i takt med musiken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar