lördag 17 september 2011

Spinning

Vaknade tidigt imorse. Ingen risk att jag försov mig till spinningen; sonen vaknade halvsju och då var min skönhetssömn körd. Kroppen kändes hyfsad, lite träningsvärk i ryggen men inte mer än så. Åkte in till stan för att gå på Linas spinningpass. Idag var det ett lite kortare pass; 45 minuter. Det var minst lika kul som i måndags! Jag var trött efteråt, trots att passet var kort, och inser att den bedrift som Lina och hennes triathlon-kompisar gör när de tränar är helt enorm. Jag hade inte orkat springa en kilometer efter träningspasset idag. Och då körde dom både löpning och simning efteråt! Att sen ta tanken vidare till att de faktiskt har fixat en Ironman... Helt otroligt bra gjort!
Själv tänkte jag ta ett pass med fönsterputsning, men inte ens det ides jag göra. Det blev ett bullbak (präktigt och bra), gräsklippning, snabbstädning och middagsgäster som grand finale - jättetrevligt!

Bulle modell grande. Bra för spinningbenen.

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad roligt att få träffa dig :) Och nog tror jag att du hade orkat sprungit efter spinningen. Du verkar ju träna massor och vara duktig på löpning :)

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma Annika:) Nej, jag hade inte orkat - jag var trött! Men din idé om en nybörjargrupp inom triathlon var bra, den måste vi försöka sälja in ordentligt till Lina & co;)

    SvaraRadera
  3. Kul att du var med igen! Lördagsklassen är grymt skoj och ha, alla är så taggade och energin strömmar! Extra kul nu i lördags då det var bloggtätt och triathlettät! :)

    Jag tror visst att du hade orkat! Nybörjargrupp tycker jag låter bra, det måste vi få till!! Ska prata med C-M!! :)

    På tisdag är det 75 min spinn, antar du utmaningen? Hoppas! :)

    SvaraRadera