måndag 12 september 2011

Skojig träning

Det blir inget långt inlägg idag, har inget internet. Anar att det blev nåt vajsing
när åskan dundrade på imorse. Så nu bloggar jag från mobilen istället.
Ikväll bokade jag mig på Cykling min passions (Linas) spinningpass med tillhörande core efteråt. Och oj så kul det var! Jag gruvade lite innan för att jag inte skulle orka eller tycka det var kul, men passet var upplagt på ett sånt bra sätt att jag aldrig blev uttråkad eller slutkörd. Jo, jag blev trött för det var jobbigt, men på ett bra sätt! Länge sedan jag svettades så mycket! Så tack Lina (sorry för att jag inte länkar men det är så knöligt med mobilen), jag kommer helt klart att dyka upp igen! Ett extra plus för musiken, jag var lättad över att du inte körde nån gammal avdankad gubbhårdrock.
Nu ska jag lägga igen ögonlocken och få lite välbehövd sömn, gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar