onsdag 28 september 2011

Fint sällskap

Igår hade jag turen att få riktigt fint sällskap vid mitt löppass. Min mamma är och hälsar på, men det är inte hon som följer med mig ut och springer. Nä, det var hennes käcka hund Frank som glad i hågen hängde med mig ut. Det var fantastiskt roligt att ha sällskap. Han är jättefin att springa med, drar ingenting utan ligger strax före eller alldeles jämns bredvid hela tiden.
Vi sprang 9,1 km tillsammans och jag tror att både han och jag hade kunnat fortsätta en bra bit till om det inte vore för att klockan var alltför sent!

3 kommentarer:

  1. Test-kommenterar igen. Det verkar inte funka för mig...

    SvaraRadera
  2. Jooo! Nu gick det ju. Om du visste hur mycket jag har klickat, loggat in, skapat nytt googlekonto osv... Puh. Men vips så funkar det. En annan dag bara så kanske datorn var på bättre humör.

    Jag skulle ju bland annat kommentera din långa grymma löprunda! :) Och detta lät ju kul med sällskap också.

    Grymt att du också hann anmäla dig till varvet! Kul!

    SvaraRadera
  3. Åhh, tack! Det värmer lite i hjärtat för att du har kämpat på så för att lämna en kommentar:) Och ja; det var skönt att kunna springa en lite längre runda och helt suveränt med en fyrbent löparkompis. Nu har han åkt hem, och det är väldigt tomt...

    SvaraRadera