måndag 26 september 2011

Spinning & core

Idag drog jag med mig arbetskollegan, tillika närmaste löpkompisen, på spinning och core. Det var jobbigt, men skönt. Tyvärr var inte Lina  på plats för att hålla i passen, men det gick bra ändå. Däremot var musiken inte lika bra - kvällens instruktör körde lite 80/90-talsstuk till mitt förtret, kanske inte fullt lika hemskt som om det hade varit avdankad hårdrock dock. Vi var rejält svettiga efteråt och konstaterade båda två att våra kroppar saknar muskler och styrka. Någonting att jobba på med andra ord, men nästa måndag ska vi på't igen.

Helgen har gått i 190 knyck och lämnade inte något utrymme till motion överhuvudtaget. Det ser även mörkt ut denna vecka, men jag ska verkligen försöka göra mitt bästa för att få till något eller några pass. Jag önskar verkligen att dygnet kunde innehålla fler timmar än ynka 24.

2 kommentarer:

  1. Nästa måndag är jag på plats:) Då får ni komma och köra med mig! :)

    SvaraRadera
  2. Härligt, då ska jag se till att vi är där:)

    SvaraRadera