måndag 11 juni 2012

Vilken cykelkväll!

Tro det eller ej; ikväll tittade solen äntligen fram och det blev en kalasfin kväll! Knappt någon vind heller, som gjort för en cykeltur med andra ord.
Tror inte att jag kan påverka träningen så mycket så här tätt inpå Vätternrundan, men lite extra nötning i sadeln för rumpans skull kan ju aldrig skada.
Turen gick förbi Storheden, Avan och Unbyn, vidare till Boden, Sävast, Sunderbyn och hem. Fantastiskt vacker kväll där cyklingen gick lätt och kändes rolig!

Kolla vilken kväll!

Inga bara ärmar ännu, men långkalsongerna fick vara kvar
i byrålådan idag!

En kort sväng på 97:an, tur det var lite trafik!
Skrapade ihop totalt 7,5 mil denna underbara kväll! På lördag blir det fyra gånger så långt, jag undrar hur det kommer att kännas?

4 kommentarer:

  1. Härligt det ser ut! :)

    Det kommer gå bra för dig på lördag!Du är stark och har en grym vilja! Jag ska tänka på dig och skicka massa energi till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lina, det kommer att behövas! Det är med skräckblandad förtjusning som jag ger mig på denna utmaning:)

      Radera
  2. Hej! Long time no see... Vad härligt det ser ut med cykelturer. Funderar som bäst om jag ska damma av pärlan och köra något jag med eller om jag ska sälja henne till bättre behövande... Vad spännande med Vättern! Håller tummarna att kroppen håller och att du får ett spännande äventyr! :) Heja heja!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Annika, kul att höra av dig:) Förhoppningsvis blir det en fin sommar och då kan det ju vara rätt mysigt att ta sig ut med pärlan! Men ska du sälja, så är det nog bästa läget nu!
      Tack för tumhållningen, det kommer att behövas. Det ska bli kul, men jag känner en enorm respekt för de 30 milen... Rapport kommer!

      Radera