torsdag 7 juni 2012

Hell-week är över!

Äntligen får jag sätta punkt för min så kallade hell-week.
Stress har bara varit förnamnet på denna vecka, men nu är den som sagt äntligen över.
Jag kan nu bocka av barnkalas gånger två, poolparty i dotterns klass, presentinköp och bakning till avtackning av fröknar, musikfestival i barnens skola och slutligen skolavslutningsfika för släkten ikväll.
Parallellt med detta har det varit ordentligt mycket att göra på jobbet.
Men en riktigt rolig sak hände igår när vi var bjudna till syster och hennes familj på nationaldagsmiddag. Rätt vad det är så säger syster och hennes sambo att de bara ska gå och hämta en present till dottern som fyller 16 år. Vi sitter och pratar medans vi väntar och mitt i det kommer syster, sambon och en präst gåendes ute på gräsmattan. De skulle gifta sig!!
Många tårar, skratt och glädje fick vi vara med om under gårdagskvällen. Vilken härlig överraskning!

Nu ska jag återhämta mig lite från all stress, sen ser jag verkligen fram emot att få tid för träning igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar