fredag 13 april 2012

Kvällslöpning

Ibland blir det inte riktigt som man jag tänkt mig. Idag var det en sådan dag. Jag hade planerat att springa eller simma efter jobbet. Men så blev det lite oflyt med maten helt enkelt, jag var för låg på energi för att ta itu med träningen direkt när jag jobbat färdigt. Käkade och landade i soffan istället. Där låg jag rätt bra och kollade på film, hade helt plötsligt uteslutit all form av aktivitet eftersom kropp och knopp kändes loj.
Men när filmen var slut var det som att jag fick ny energi; det var bara till att hoppa i träningskläderna och ta sig ut i det perfekta löparvädret. +2 grader och en helt vindstilla kväll, löpningen gick bra men knät gjorde sig påmint mot slutet.
Avrundade med lite styrkeövningar, har slarvat ordentligt med det den senaste tiden och det fick jag känna ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar