måndag 23 april 2012

Fettförbränningskväll...

...hade Inpuls som tema när de hade sitt öppet-hus-kväll ikväll. Jag känner väl inte direkt att jag behöver bränna något fett, men däremot maxa min kondition så jag bokade in mig på två stycken spinningpass a' 30 minuter. Kul eftersom man byter instuktör för varje pass och riktigt kul för att man kör rätt högt tempo från början till slut. Jädrar vad jag svettades på pass nummer 2! Full av energi som hon delade med sig av, var instruktör Helena på pass 2. Hon hade ett riktigt motiverat cykelgäng. Så kul!

Pigg i kroppen trots gårdagens träning!
Totalt blev det 75 minuters spinning eftersom jag trampade på i pausen mellan passen, dock inte i något annat än mystempo då.

Upptäckte att spinningsadeln är bekväm som en TV-fåtölj,
om man jämför med racercykelns sadel...
Knät spökade idag, så nu är tid inbokat hos sjukgymnast redan nu på onsdag. Hoppas på mirakelknep!



1 kommentar: