lördag 28 april 2012

Löpning, loppis å bullbak

Full rulle hela dagen. Började dagen med bagagelucke-loppis för att försöka kränga iväg grejor som vi själva inte behöver längre men som kanske gör sig bra hos någon annan.
Sen blev det bullbakning, frysen har ekat tom på fika i flera månader nu så de var dags att göra något åt det. Smarrigt med alldeles nybakta bullar och mjölk när det var klart!
Så snart bullarna var färdiga gav jag mig ut på ett löppass i mannens sällskap. 40 minuter var målet och jag landade in på 39,06. Det gick rätt tungt idag, jag känner av att löpningen inte har prioriterats på sista tiden men det har ju sin anledning. Kände även av att min core-stabilitet har förändrats, och tyvärr inte till det bättre. Har slarvat enormt med övningarna, så idag tog jag mig i kragen och gjorde min läxa.
På plus-sidan; hade inte ont i knät när jag sprang. Kunde förnimma en känsla men aldrig någon smärta. Bådar gott!

Yes, knät höll idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar