söndag 27 februari 2011

Långpass

Idag brände jag av veckans långpass. Det stod 22 km på schemat och 22 km blev det. Men det gick tungt hela passet igenom. Hade bara lust att ge upp, men byggde väl en aning på mitt pannben genom att slutföra passet. Vet inte om det hade att göra med att jag sprang passet på förmiddagen, jag springer de flesta av mina pass på kvällstid. Har även sovit för lite hela helgen, det kanske hade en viss inverkan. Men som sagt, nu är det avverkat och jag är jättenöjd att jag inte gav upp!
Har däremot varit väldigt trött hela dagen, så nu ska jag skynda mig att hoppa i säng och återhämta mig. Till veckan står intensivvecka på schemat, först ut är ett tusingpass. Rackarns. Men det ska bli varmt ute, alltid något:)

Dagens pass:
Distans: 22,05 km
Tid: 2 h 01 min 14 s
Medeltempo: 5,29 min/km

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar