fredag 25 februari 2011

Till slut så händer det!

Äntligen har det blivit en förändring i vädret! Skulle egentligen ha haft ett backintervallspass igår, men det var kallt och jag hade ju sett på vädret att det skulle bli  varmare idag, så jag flyttade passet till idag. Och visst var det varmare idag! Vi har haft -5 grader! Halleluja, det är knappt man minns hur det kändes.
Men vad händer? Med det varmare vädret kom stormen. Jisses vad det har blåst. Och ordentligt också.
Så jag lade ned backintervallerna och körde ett vanligt distanspass innan middagen. Motvind så in i h-vete, men jädrar vad skönt det var när jag vände hemåt!
Kändes i kroppen att jag slarvat med träningen de senaste två veckorna, får försöka ta igen det kommande vecka!

Dagens pass:
Distans: 8,03 km
Tid: 42,16 min
Medeltempo: 5,16 min/km

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar