tisdag 8 februari 2011

Klent pannben

Nä, idag blev det inga tusingar. Om det har att göra med att jag gruvat inför passet, eller om det bara var så att jag kände mig trött och oinspirerad låter jag vara osagt men något pass blev det inte. Var till biblioteket med kidsen efter middagen och jag kände mig så trött när vi kom ut därifrån och skulle fara hem. Det blåser ganska ordentligt ute och det i kombination med lätt snöfall och -14 grader gjorde att jag helt enkelt ställde in. Eller snarare; jag flyttar det till imorgon kväll istället. Och hoppas på att det är bättre väder.
Istället körde jag ett yogaprogram som coachen tipsat om på YouTube. Det var riktigt skönt att stretcha igenom kroppen.
Nu blir det en tidig kväll så att jag förhoppningsvis känner mig piggare imorgon.
Den här intensivveckan började inte så intensivt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar