tisdag 1 mars 2011

Tappad gnista

Har tappat gnistan för löpningen för tillfället. Långpasset i söndags kändes tungt, hade ingen lust med tusingarna idag... Känns mindre kul, men jag vet att det går lite upp och ner. Blir lite brydd när jag trots sträng kyla fixat mina pass enligt Mias schema, men nu när det är bästa vädret ute så har jag svårt att motivera mig.
Genomförde tusingarna idag, men hade inte det där lilla extra för att trycka på. Jag iddes helt enkelt inte.
Imorgon drar jag på tjänsteresa i två dagar, har packat löparkläderna så att jag kan genomföra ett återhämtningspass på 5-7 km. Borde bli motiverad efter en hel dags stillasittande...

Dagens pass i siffror:
Distans: 9,47 km
Tid: 53,48 min
Medeltempo: 5,41 min/km
Intervall nr:
1) 4,29
2) 4,45
3) 4,33
4) 4,43
5) 4,42
6) 4,25
Körde 1,5 lugn joggvila mellan varje tusing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar