onsdag 19 januari 2011

Ändrade planer

Inte blev det något fartlekspass idag, inte. Men jag misströstar inte, jag får helt enkelt köra lite mer kompakt till helgen. Det blir löppass fredag, lördag, söndag istället.
Okej, lite misströstar jag för kroppen och knoppen är sugen på ett pass idag men tiden räckte tyvärr inte till. Nu blir det istället två dagars stillasittande, men på fredag kväll när jag är hemma igen så blir det fartlekspass. Hoppas jag. Jag vet att jag brukar vara rätt mör efter "res-dagar" i jobbet. Upp supertidigt, sitta och lyssna hela dagen, sen middag och sent i säng för att morgonen därpå stiga upp i ottan och sitta och lyssna en hel dag igen. Men förhoppningsvis är dagarna innehållsrika så att jag får inspiration i mitt jobb!

Vi hörs till helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar