tisdag 15 november 2011

Kort löppass

Dagens träning blev av i sista minuten. Barnens läxor, träning och middag var prio 1 innan jag kunde avverka min egen träning. Rackarns sent blev det också och som tur var fick jag sällskap på min ack så korta runda, för det är riktigt mörkt ute och jag känner mig inte alltid så bekväm med det. Det går bra så länge jag håller mig kring bostadsområden och platser där det rör sig en del människor, men idag gick turen genom ett industriområde och då var det skönt att vara två.
Som sagt blev det en kort vända; 6 kilometer. Körde även ett litet yogapass på det för att stretcha ut kroppen ordentligt - riktigt skönt.
Jag längtar efter de lite längre löppassen, just nu känns de rätt så avlägsna. Har i dagarna skickat mina tankar och önskemål kring träningsschemat inför Sthlm Marathon till coachen och upplägget som jag har fått tillbaka låter riktigt bra. Jag återkommer med det när allt är spikat.

Tur att man lyser upp i höstmörkret!

1 kommentar: