tisdag 4 oktober 2011

Utmaning på g?

Nästa höst har företaget jag jobbar på ett sommar-SM för alla anställda. Det brukar vara ett vinter-SM och ett sommar-SM. Tidigare har jag kammat hem guldmedaljen i terränglöpning och halvmarathon vilket jag är jätteglad och stolt över.
SM:et innehåller olika grenar förstås, allt ifrån fiske, boule och golf till cykling, löpning och...triathlon. Jag har inte läst någon information om triathlon-tävlingen, men någonstans djupt inom mig är jag riktigt sugen på att testa. Om kroppen bara håller ihop så har jag ganska gott om tid att träna innan det är dags. Som tur är så är det inga Ironman-sträckor det är frågan om...

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Hittade hit via Linas blogg och såg att du varit till en sjukgymnast för hälarna.
    Jag har nämligen löpförbud (inte varit hos läkare eller så, utan det är självbestämt ;) ) nu också, då jag har problem med foten.

    Vilken sjukgymnast är det du går till? Tänkte om det kunde vara nåt för mig också.

    Maila mig på socialmedicin@hotmail.com
    eller skriv en kommentar här :-)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Hej Emma! Jag går hos Lasse Lundgren på Helex! Jag är jättenöjd med honom, kanske främst för att han aldrig har gett mig löpförbud:) Kan varmt rekommendera ett besök hos honom! Lycka till med foten!

    SvaraRadera