lördag 8 oktober 2011

Frukostsällskap

Jag hade fint sällskap vid frukosten imorse. Utöver mannen och barnen så fanns även the Ironwoman vid vårat frukostbord. Lina var nämligen med i ett stort reportage i vår morgontidning idag. Kan man bli annat än glad och peppad när man möts av leendet hos denna tjej och läser om hennes träning?

Under skinnet är hon gjord av järn - tro det eller ej!
Ironman på Lanzarote - vad är väl en bal på slottet?
Fick även nöjet att trampa vid hennes sida på spinningpasset i morse. Det var näst intill fullsatt och väldigt svettigt, men kul! Jag tyckte däremot att det kändes tungt i både ben och flås idag. Det är kanske inte så konstigt eftersom träningen sakta men säkert har trappats ned den senaste tiden. Men skam den som ger sig, snart är jag igång igen. Tycker att mina hälar känns lite bättre nu, det är på väg åt rätt håll!

1 kommentar:

  1. Åh så fint du skriver! Tack!:) Kul att jag fick förgylla morgonen med cykelenergi ;)

    Jätteroligt att du var med idag!! :)

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera