tisdag 11 oktober 2011

I böljan blå

Det var ett tag sedan jag simmade. Packade därför väskan och begav mig till badhuset som hade kvällsöppet till kl 21,30 ikväll. Det var lugnt och skönt, bara öppet för motionssim vilket innebar att det inte fanns några glada (läs högljudda) barn på plats. De hade även släckt ner så det var riktigt mysigt. Jag fick "trängas" med två andra kvinnor i simbanan, men efter en stund bytte de bana så jag fick simma helt själv. Skönt, då behövde jag inte köra om någon. Om jag måste simma om någon så lär jag vara helt knäckt efteråt - jag har inte farten eller flåset för omkörningar ännu.
Det blev 80 längder totalt och jag satte ett nytt rekord; jag fixade det strax under timmen.

Myskväll mitt i veckan.

1 kommentar:

  1. 80 längder under timmen är ju grymt bra! Låter riktigt härligt, gillar när de släcker ner och det är alldeles stilla!

    Imorgon ska jag in i simbubblan, längtar! :)

    SvaraRadera