lördag 8 oktober 2011

Möss-tips!

Eftersom min sjukgymnast sagt att jag får springa varannan dag, så kom jag ju på att det var varannan-dagen idag. Svidade därför om till löparstassen vid 21-tiden och drog iväg på min 4-kilometersrunda.
Fort var den över, men skönt var det! Därmot känns det att hösten håller på gå mot sitt slut, det var rätt kyligt. Tog på mig mina vintertights och en lite tjockare långärmad tröja under jackan. Det behövdes, för det blåste rätt kyliga vindar. Pricken över i:et blev mössan som jag införskaffade på Stadium för några veckor sedan. Den är hur skön som helst och det bästa av allt; den har hål på baksidan så att hästsvansen kan dingla på utsidan. Tycker inte att det är så skönt att ha håret kring nacken när jag springer, så det här är ju en perfekt lösning!
Hur som helst så kändes det ganska okej under fötterna, det stramar lite under hålfoten och är lite ömt under ena hälen men iallafall bättre än sist! Hurra:)

Hästsvans-mössan!

3 kommentarer:

  1. Vet inte om min förra kommentar kom fram, så skriver igen :-)

    Vilken sjukgymnast går du till? Har själv fått stora problem med min fot och har gett mig själv löpförbud. Har inte riktigt vetat vars jag ska vända mig för att få hjälp.

    SvaraRadera
  2. Vilket bra möss-tips! Smart!

    Härligt att det kändes bättre!
    You go girl :)!!

    SvaraRadera
  3. Emma: Jo din kommentar kom fram, jag skrev svaret under samma inlägg:) Men för att besvara din fråga; jag går hos Lars Lundgren på Helex. Han passar mig jättebra och är riktigt duktig. Hoppas det ordnar sig med din fot!

    Lina: Tack för peppet:)

    SvaraRadera