torsdag 18 november 2010

Lätt distans

Dagens träning var lätt distanspass 8-10 km, jag landade på 8,79 km vilket jag anser vara godkänt. Det var väldigt skönt att komma ut och röra på kroppen och rensa huvudet efter att ha varit inomhus i två dagar med en krasslig son.
Det var lite varmare ute ikväll; -8 grader - perfekt springväder! Det enda jag möjligen hade kunnat begära var väl den där solen då som jag egentligen skulle ha fångat under dagen idag. Men, men, imorgon är en ny dag med nya möjligheter!

Igår kväll anmälde jag mig till Göteborgsvarvet 2011, ser verkligen fram emot det loppet. Det är så bra stämning, tänk att folk går man ur huse för att heja fram alla glada motionärer och elitlöpare längs med hela banan! Men trots support längs banan så inser jag att jag behöver jobba med den mentala biten under vintern, om jag ska lyckas pressa tiden till en å fyrtifem. Hur jag ska gå till väga vet jag inte riktigt, om någon har ett tips till övers så mottages detta tacksamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar