söndag 11 mars 2012

Segt

Den här veckan har varit seg. Jag har känt av tidsomställningen från resan, ögonen och huvudet har varit trötta men jag har haft svårt att komma till ro i kroppen på kvällarna. Har sprungit en gång, en 25-minutersvända och idag blev det slalom samt 44 längder crawl i bassängen. Båda aktiviteterna var så sköna; solen strålade på förmiddagen i backen och bassängen var uppvärmd eftersom det är söndag. Härligt!
Imorgon åker jag upp till Haparanda och Cape East med jobbet. Jag har packat träningskläderna ifall det finns några minuter över för en löptur. Är tillbaka på tisdag igen och då funderar jag på att testa yoga på gymmet. Stockholm Marathon känns väldigt avlägset just nu, trots att det närmar sig med stormsteg. Jag tar det hela med ro, det blir vad det blir i slutänden!

1 kommentar:

  1. Åh, tolkar det som att du inte heller var på NMT? Jag bangade och kände att jag ville spara mitt huvud under helgen och försöka hålla mig så pigg som möjligt. Självklart yoga på tisdag! Kul! :)

    SvaraRadera