måndag 19 mars 2012

Även det lilla räknas!

Ikväll blev det en sväng till badhuset i Gammelstad. Jag hann med 44 längder innan det var dags att kliva upp; 20 längder utan paddlar och 24 stycken med. Flåset var inte det bästa, de första längderna var riktigt jobbiga men sen fick jag lite bättre flyt och det gick bättre och bättre. Lite träning är bättre än ingen alls, det får vara mitt motto just nu.
Imorgon blir det yoga och förhoppningsvis lite löpning före det!

Leksakerna har fått luftas ikväll!

2 kommentarer:

  1. Jag har också luftat leksakerna ikväll! :)

    Japp nu är jag på utredning! Hoppas på gott svar så jag vet vad jag ska göra! :)

    Hoppas vi ses imorgon! :)

    yogis ;)

    SvaraRadera
  2. Du måste tro att det fixar sig Lina. Se dig själv i målgången i Kalmar;)

    SvaraRadera