torsdag 22 mars 2012

Say "cheese"!

Mannen i mitt liv lurade med mig på ett löppass ikväll, trots att jag hade tänkt att ha en vilodag. Tycker att kroppen har känts lite trött idag, har till och med haft lite träningsvärk i skenbenen. Antagligen efter allt balanserande på ett ben på yogan igår. Men när jag satt där djupt nedsjunken i den varma, mysiga soffan så kände jag plötsligt en stor längtan efter att få springa och få frisk luft i lungorna. Svidade om och gjorde mannen sällskap på en skön löprunda på 5,7 km. Det gick i sakta mak och jag kände tyvärr av knät litegrann, men jag har försökt stretcha ordentligt efteråt och håller nu tummarna för att det är jag som är för "lyhörd" och känner något som inte är (så farligt iallfall).
Mannen tyckte att jag skulle kyla knät direkt efter avslutat pass, så det fick bli en påse frusen, riven ost på knät i ca 15 minuter.
Man tager vad man haver, sa Kajsa Warg!

Lite ost, någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar