onsdag 16 maj 2012

Inga bilder...

...men iallafall något enstaka inlägg blir det i avsaknad av dator. Det ser ut att bli en segdragen historia det här med datakraschen, jag antar att jag måste hitta alternativa lösningar om jag ska få in några bilder på bloggen. Gårdagens träning blev 2 mils cykling på trainern. Fick känning i knät vid 17 km men tjurade tills jag nått mitt mål, ingen bra taktik - jag vet. Idag blev det vattenlöpning igen och nu sitter tekniken rätt bra. 15 intervaller och nedjogg. Kvällen har spenderats med trevliga grannar så min tänkta löptur uteblev. Kan däremot stoltsera med att jag i veckan har tagit tag i det här med coreträning igen. Lite gott och blandat-övningar på hemmaplan resulterade i en härlig 2-dagars träningsvärk! Imorgon ska jag på't igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar