söndag 19 februari 2012

Inte ett träningsliv

Jag är fortfarande förkyld. Inte ett endaste träningstillfälle i sikte.
Full rulle på jobbet däremot, vilket jag tror är en av orsakerna till att jag har så dåligt immunförsvar; jag stressar för mycket. Svårt att göra något åt det, jag försöker vara medveten om det men det räcker inte riktigt.
Denna vecka har det varit ytterligare en tjänsteresa, som också den var supertrevlig. 2011 summerades och i övrigt mycket fokus på 2012.
På kvällen var det återigen dags att spinna lös på dansgolvet och självaste Loreen uppträdde. Vilken pipa den tjejen har!

Jag och Lorran:-D
Eftersom jag inte tränat på ett tag, och faktiskt också slarvat med mina core-övningar, så känner jag att kroppen håller på att säcka ihop. Det blev mycket stillasittande under några dagar denna vecka och det känns i ryggen - ett tydligt tecken på att kroppen inte är så stark längre.
Måste försöka hitta motivationen igen, men när jag inte kan springa eller spinna tappar jag sugen och ids inte ens göra mina små övningar..
To be continued.

1 kommentar:

  1. Halloj! Men oj vilka roliga resor, proffsigt det verkar med bra kända artister, föreläsare och presentatör :)

    Snygg du är utan frost i håret, andningsmask och mössa också ;)

    Om du vill smyga igång med träning så finns jag för både promenader eller yoga tisdag/onsdag? :)

    Ta hand om dig!

    SvaraRadera