torsdag 30 juni 2011

Semester

Har precis påbörjat min semester. Så otroligt skönt! Håller som bäst på att varva ned och tänka bort jobbtankar, det går riktigt bra. Har även kämpat på med intervallpassen, det har gått sisådär. Första omgången gick trögt, hade för mycket på jobbet - orkade inte ta mig i kragen gällande löpningen.
Nu är jag inne på omgång nr 2 och det har gått bättre. Visst känns det i kroppen att jag inte har rört mig så mycket den senaste tiden, men passen har flutit på som på ett radband.
Har däremot fortfarande ont i höft och baksida lår, får se vad farbror sjukgymnast säger efter min rapport.

Idag tänkte jag bränna av ytterligare ett intervallpass, en s k intervallstege. Från 1 minut upp till 6 min innan den vänder och går nedåt igen, 45 sek vila mellan varje. Nu är iofs även en middag hos syster och hennes familj inplanerad ikväll, så löparplanerna kan helt plötsligt grusas. Men tanken är ju god iallafall. Även om det inte genererar fart i benen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar